Sunday, December 12, 2010

Natural Beauty Contest part 2

haaa.. now dah masuk part 2. alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar setakat ni. saya pekak kan telinga dengan kritikan orang.
sy buat ini untuk suka2. sbb votenya datang dari orang ramai. bukan dari saya.. so kat sini saya nak senarai kan beberapa orang peserta yang layak ke pusingan ke 2

mereka adalah peserta yang mendapat undian tertinggi dari 98 orang peserta yang lain. malam ini saya akan post picture mereka ini di fan page saya. maka undian akan dibuka malam ni juga. bagi saya semuanya cantik termasuklah 98 peserta yang lain. mereka memang superb~!!!!!

haha.. so yang join contest ni nanti jangan lupa selalu2 la update dekat fanpage saya.! mayb saya memerlukan anda untuk sesi outing :) x kira yang menang atau tak. insyallah saya akan berlaku adil.

so u all bole lah tengok peserta top 20 kat bawah ni











No comments:

Post a Comment